El passat divendres 29 de maig es va celebrar una nova cercavila en defensa de la finca La Selva, promoguda per la plataforma Salvem el patrimoni, Salvem la Selva. L’acte va tornar a posar de manifest la importància d’aquest espai verd i patrimonial per al barri i per al conjunt de la ciutat.

La cercavila va comptar amb la participació de les escoles Arc Iris, Àngels Garriga i l’Escola Parc del Guinardó, així com de veïns, veïnes i persones vinculades a la nova Coordinadora en Defensa del Patrimoni Verd. La presència de la comunitat educativa va reforçar el caràcter col·lectiu i intergeneracional de la reivindicació.

Els parlaments van anar a càrrec de l’escriptor Màrius Serra, que va destacar la necessitat de preservar La Selva com a espai de memòria, natura i vida veïnal.

Des de l’Associació de Veïns i Veïnes de la Font d’en Fargues continuem donant suport a les iniciatives de la Plataforma que reclamen la protecció d’aquest espai i la defensa del patrimoni verd dels nostres barris. Alhora, promovem el diàleg amb totes les entitats del barri per treballar conjuntament en la defensa dels espais que formen part de la nostra memòria, identitat i vida comunitària.