Un any més, la Font d’en Fargues ha celebrat la seva Festa Major amb una gran participació veïnal i un programa ple d’activitats per a totes les edats.
Durant aquests dies, el barri s’ha tornat a omplir de cultura, música i festa. Les imatges que adjuntem a continuació són només una petita mostra de tot el que s’ha viscut en aquesta Festa Major, que ha comptat amb una molt bona acollida i participació per part de veïns i veïnes.
Enguany, el pregó ha anat a càrrec de Fernando Marín, veí de Can Baró, que ens va oferir unes reflexions plenes d’interès, sensibilitat i estima pel barri. Per a totes aquelles persones que no vau poder assistir-hi, o que no el vau poder sentir bé, compartim també el text del pregó perquè el pugueu llegir amb calma. Malauradament, el text no pot recollir del tot la posada en escena amb què va acompanyar la lectura, però sí que permet recuperar-ne l’esperit i el contingut.
Des de l’Associació de Veïns i Veïnes de la Font d’en Fargues volem agrair la participació de totes les persones que han fet possible aquesta Festa Major: entitats, col·laboradors, voluntaris i veïnat. L’èxit de públic i de participació ens anima a continuar treballant pel barri i a convidar-vos a formar-ne part activament.
Gaudiu de les imatges i de la lectura del pregó. I, com sempre, fins l’any vinent!
Consulta el pregó de Fernando Marín en PDF a continuació:








