El passat dijous 4 de juny es va celebrar l’assemblea anual ordinària de socis i sòcies de l’Associació de Veïns i Veïnes de la Font d’en Fargues de l’any 2025-26.
Durant la trobada es van tractar els diferents punts de l’ordre del dia, amb l’aprovació de l’acta anterior, l’informe de Presidència, l’estat de comptes de 2025, el pressupost de 2026, el pla de treball i el torn obert de paraules.
A continuació s’adjunta la presentació de l’assemblea, on es recullen els principals temes treballats durant l’any: espai públic, mobilitat, patrimoni, defensa de La Selva, col·laboració amb les escoles del barri i activitats culturals i veïnals.
Consulta la presentació en PDF: assemblea2026
